Vodafone müşteri hizmetlerine global arenada birincilik ödülü
Vodafone, TOBi’nin Entegrasyonu Projesiyle Ödüle Layık Görüldü
Vodafone, çağrı merkezine dijital asistan TOBi’nin entegrasyonu projesi ile “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödül aldı. Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik eden Vodafone, ulusal ve uluslararası alanda büyük başarılara imza atmaya devam ediyor.
Şirket, dünya çapındaki prestijli organizasyon ContactCenterWorld’ün düzenlediği ödül programında Altın Ödül kazananlar arasında yer aldı. Vodafone, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesi ile “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödül kazandı.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, projeyi şu sözlerle değerlendirdi: “Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışıyoruz. Dijital kanallarımız ve çağrı merkezimiz ile müşterilerimize 7/24 hizmet sunuyoruz. Müşteri deneyiminde fayda sağlayan başarılı uygulamalarımızla gururluyuz.”
Vodafone’a “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” dalında Altın madalya getiren projede, yapay zekaya dayalı dijital asistan TOBi’nin yetkinlikleri çağrı merkezine entegre edildi. Bu entegrasyon ile müşterilere daha kaliteli bir deneyim sunulması ve iletişimin iyileştirilmesi hedeflendi.
Proje sonucunda müşteri memnuniyetinde önemli artışlar yaşandı. Çağrı merkezi memnuniyet skorlarında 54 puanlık bir artış görüldü. Müşteri çağrılarının dijital olarak sonuçlandırılması ve hızlı çözüm sağlanması sayesinde müşteri deneyimi önemli ölçüde iyileştirildi.